Alimentatia corecta in sarcina

alimentatia in sarcina
Multe alimente gustoase si sanatoase sunt minunate pentru tine si bebelusul tau in timpul sarcinii. Altele ar trebui insa evitate. Iata trei tipuri de alimente pe care ar trebui sa le consumi:
Fructe si Legume: Gustari compuse din fructe si legume. Sunt pline de vitamine si minerale si, in plus, contin fibre care iti vor ajuta digestia si tranzitul intestinal.
Proteine: Proteinele slabe ajuta bebelusul sa se dezvolte. Sunt extrem de importante mai ales in cel de-al doilea si cel de-al treilea trimestru. Alimentele precum carnea de vita, de pui, de curcan dar si ouale sunt si importante surse de fier si vitamine B.
Cereale integrale: Cerealele integrale sunt satioase si iti ofera energie de-a lungul zilei. Pe langa asta, iti ofera si fibre, fier, vitamine B dar si alte minerale.
Alimente pe care trebuie sa le eviti:
Acum ca ti-ai facut planul pentru urmatoarea vizita la piata/supermarket , sterge urmatoarele alimente de pe lista ta de cumparaturi
Produse lactate nepasteurizate -pot fi purtatoare de listeria sau pot produce toxiinfectii alimentare severe. Acelasi risc il prezinta majoritatea alimentelor consumate crude.
Pestele preparat corect poate fi un pion important in alimentatia ta din timpul sarcinii dar e de preferat sa-l eviti pe cel care poate contine mercur. Ar putea afecta dezvoltarea sistemului nervos al bebelusului tau.
Si, la final, fara bautura! In sarcina nu exista cantitati de alcool permise sau nedaunatoare bebelusului. In ceea ce priveste cafeaua, multi doctori sunt de parere ca poti consuma o ceasca mica zilnic dar poate ideea cafelei decofeinizate ar trebui sa reprezinte o optiune buna de luat in calcul.
Mai multe despre alimentatia corecta in timpul sarcinii poti afla urmand cursul complet de educatie prenatala HypnoBirthing! Te astept!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *